environment by learning and adopting best practices. Follow and adhere to safety and security policies and procedures. Report immediately any safety or security issues or concerns. Your profile: Degree
their clients, passionate about performance and commitment to a better future. Core Responsibilities The Assistant Facilities Manager (AFM), who reports into the EMEA SFM should be capable of managing
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
, narrative, administrative and other reports and analyses and performs other duties as assigned or required for the successful execution of business plans Degree or equivalent relevant experienceAudit
die Strategieentwicklung und Erstellung von Content, die sich an der Customer Journey orientiert Ihr Blick auf die Marke umfasst die Online-Medien (Website, Apps, Banner, Newsletter, Social-Media und Video) Sie reporten
der geforderten Services und gleichen diesen in Form von Reporten ab.Außerdem halten Sie regelmäßige Meetings mit unseren Kunden ab, um den Status-Quo zu besprechen und ggf. Handlungsbedarfe zu definieren
plus.Minimum 5 years’ experience managing complex ER cases including investigations, ill-health, dismissals, appeals, and report writing.Experience of a fast-paced matrixed organization is helpful.Training
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
development and coordination of Reports & Dashboards using tools such as Power BI, SAP SAC, AfO, and othersFacilitate effective requirement management, ensuring clear communication and alignment across diverse
provide regular reports and feedback Evaluate customer and flight attendant feedback and recommend menu adjustments accordingly Conduct periodic food quality control audits in collaboration with the
are aligned with the client you’ll be supporting to drive sustainability through everything that we do, across all service lines, operations, and job positions. What this job involves Report to the
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
von Umbaumaßnahmen im Energie- und GebäudemanagementAnalyse und Optimierung des Bestands Erstellen von regelmäßigen Reports Studium in der Immobilienwirtschaft, in der Gebäudetechnik, im Facility Management
/ savings from tenders / process re-design / negotiation initiatives and provide monthly/ Quarterly reports to Sourcing & Procurement LeadershipTo ensure that all vendor details and files are complete and
project teams Providing status reports to our customers and the management team Your profile Degree in economic sciences/information technology or several years of comparable professional experience
Du erstellst Reporte, Statistiken, Templates Auf wen wir uns freuen: Du bist in einem relevanten Studiengang eingeschrieben z.B. Logistikmanagement, Wirtschaftsingenieur o.ä. Du interessierst
in business development activities for target clients and contribute to advancing JLL's market position in sustainability.Regularly report on progress to the Head of Sustainability - EMEA Markets Advisory and
Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports. Du bist hilfst beim
Compliance Anforderungen unseres Unternehmens im In- und Ausland, insbesondere im Bereich der Umsatzsteuer. Du prüfst Unternehmensdaten zur Umsatzsteuer weltweit und erstellst entsprechende Reports
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
suitable positions and projects. Supporting Pharmacovigilance activities including input to safety reports (local PSURs) Review and approval of promotional and non-promotional externally focused materials
der Lieferscheine sowie Rechnungen in Abstimmung mit Vertrieb und Buchhaltung Erstellen von Reports und Analysen Durchführen von eigenen Projekten im Supply Chain Management Abgeschlossenes kaufmännisches Studium
der Lieferscheine sowie Rechnungen in Abstimmung mit Vertrieb und Buchhaltung Erstellen von Reports und Analysen Durchführen von eigenen Projekten im Supply Chain Management Abgeschlossenes kaufmännisches Studium
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
(Bestellmanagement, Post, Organisation von Office Events Enge Zusammenarbeit und Unterstützung der Vertriebsleitung (z.B. Erstellung von Agenden/ Protokollen / Präsentationen/ Reports/ Statistiken Unsere Anforderungen
der KreditversicherungOffene-Posten und KreditlimitüberwachungTätigkeiten im Bereich Forderungsmanagement/ZahlungseingängeVotierung sowie Einleitung und Durchführung von GenehmigungsverfahrenErstellung von Reports im Rahmen
und KontenklärungDurchführung von Sachkonten- und DebitorenbuchungenBearbeitung interner WorkflowVorbereitung monatlicher Reports Ihr Profil: Abgeschlossene kaufm. Ausbildung sowie 3-4 Jahre Berufserfahrung
Validation Plan - Process Control Strategy - Process Performance Qualification Plan - Process Validation Report - Process Validation Summary Report Darüber hinaus wirken
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
Bearbeitung von Dokumenten, z.B. Verträge und Reports Steuerung der Terminkoordination und des Travel-Managements sowie der Abrechnung Effizientes und selbständiges Management des Tagesgeschäfts, z.B
risk assessment requirementsPrepare and assist in the preparation of monthly reports, provide inputs for the finalization the yearlyEnd to end finance admin of PO’s, invoices, and trackersSupplier
-Reports) und schulst andere Mitarbeitende darin.Du arbeitest an qualitätsrelevanten Projekten mit, z. B. R&D- und QM-interne Projekte.Du arbeitest eng mit anderen Prozessbeteiligten unserer
visitors, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities.Additionally, you'll be responsible for creating reports and presentations for the
like handling visitors, organizing events, and managing accommodation and transportation reservations is part of your responsibilities. Additionally, you'll be responsible for creating reports and
(z. B. Qualitätskontrollpläne und Test-Reports) und schulst andere Mitarbeitende darin.Du arbeitest an qualitätsrelevanten Projekten mit, z. B. R&D- und QM-interne Projekte.Du arbeitest eng
aller Compliance-Berichtserstellungen / Reports. Mitarbeit bei der Optimierung der Prozessabläufe und dem Aufbau des BereichesMitarbeit bei der Durchführung einer regelmäßigen Risikoanalyse zur Ermittlung
im Bewerbermanagement System Unterstützung des Managements durch die Erstellung und Bereitstellung von Reports Planung und Umsetzung von Employer-Branding-Aufgaben, einschließlich Social Media Kampagnen Dein Profil
you make the most of yours. Achieve your ambitions – join us at JLL! Role Purpose The Project Coordinator Moves reports to the Senior Facilities Manager. His/her main function is to coordinate the
-quality evaluations and reports of your results and provide clear decision templates to management.You accompany the introduction of new developments into mass production at our international manufacturing